主頁 > 未分類 > 香港、超級銷售天堂

香港、超級銷售天堂

香港、超級銷售天堂


話說早兩天進得測試的時侯 ,TK01 突然半邊身體乏力
,經過醫師診斷,發覺患上胃病,消化不良,大家可看到胃部左邊鋰電有輕微發脹,醫師覺得個胃用左咁耐都係時候啦,所以決定換胃。

就在放工去買明天裝機要用的零件時,發覺今期的無線電製作以二足機械人做封面,咁諗住有教做二足,立刻買左一本,但係睇下睇下,原本封面係廣告來的,內容跟本連腳趾都無一隻,真係即時
" 頂 " 一聲叫出來,呢個真係一個谷書的好手法,又有廣告收,又去到書。


買完開工野,走去模型街買番個胃,跟住跟手睇下有無舵螺儀,個老闆令左隻 $1700
蚊的比我睇,我心諗:老闆唔好玩啦,幾粒電子零件駛唔駛咁貴呀?

點知個老闆好似睇穿我個心一樣,話有 digital servo 跟,好呀反正無諗住買睇下先,咁問老闆

我:digital servo 係咪裹面行 optical ,唔行 VR 架?

佢:應該唔係啦,不個 signal 準好多。

我:咁個 signal 係咪都係 PWM 來架?

佢:嘩,你重專業過我。 ……..

 

當時再一次諗,原來香港 D sales 真係咁知自己賣緊乜架,最後睇左個舵螺儀的 manual
發覺最小角度得 +- 10 度,唔啱洗,閃。

析開了的鋰電池


電池裹的軟片組



最後在好奇之下將個舊胃析開,發覺裹面你一塊塊好薄的軟片,原來我地平時用的鋰電池,內裹應該就係咁,咁就百幾二百了,

最近幫客安裝的日版 Sony 52" flat panel
SXRD TV,比港版靚好多倍,而且個客問屋 D 裝修又靚,不妨參考下。


分類:未分類
  1. RWU
    十一月 18, 2007 at 10:12 上午

    係啦! 我都"頂" 左兩聲! "小" 左一聲先順番條氣!

  2. BloodKeith
    十一月 19, 2007 at 4:52 上午

    感覺好似比人搶劫咁

  1. No trackbacks yet.

發表迴響

