主頁 > 未分類 > 婚禮 a good show

婚禮 a good show


昨天終於能夠完成人生一天計劃了 , 得到各於好友支持真是一大鼓勵 , 在這首先再次多謝兄弟姊妹團

各人的協助 ,
多謝馬先 , Tommy 仔 , 呂先 , 子文 , 阿信 , 阿明 , 光仔 ,敏敏 , 詩敏 , 小芬 , 艷芳 , 雪映 , Connie ,
等等兄弟姊妹團 ,

特別嗚謝
Tommy 仔這一個非常伴郎 , 做得非常非常好 , Thanks


特別再鳴謝家儀同豆豆 ( 你地明啦 , 唔洗問點解 ) , 再多謝楊綺雯老師 , 代我老婆三家姐講的 ,


另外師儀雪映及阿明夫婦 , 及師機兄弟 阿光 , Thanks ,

場地方面酒樓 (
聘珍樓 ) 真的很好 , 沒有多餘支出 , 食物方面亦很好 , 全程自動波 , 唔駛人叫都

做得很好 , 多謝

另外多謝朋友
Eddie 幫助買左 D 又平又好飲的紅酒 , 各位兄弟 , 下次搬屋再飲過 ,

另外多謝機械人團的
Dr. Victor 及 R 出席前來觀禮 ,


及謝各位同學前來這次喜宴 , 謝謝 , 謝謝 ,

 


由於昨天真的有點兒緊張 , 加上早一晚眼光光沒睡過 , 影出來的相都唔知會唔會

變左 "安安" 同
"佳佳" , 總言之就係開心地完成左一件偉大的工程 ,

 

下個工程會忙搬屋
, 各位兄弟 ready ???

 

分類:未分類
  1. Yoki
    九月 20, 2007 at 4:16 下午

        野……寫錯我老公個名,又寫錯我個名…
    我係"嘉儀",,,識左十幾年都唔知……..野……hehe
    那一晚真的很興奮,我們這班老友,很久沒有這麼顛…..我地多謝你及"人地奶奶"先真…….
    努力…..造人…..haha 

  2. BloodKeith
    九月 21, 2007 at 5:56 上午

    哈哈 …. 一時手快快又寫錯 ,  

  3. Janet
    九月 27, 2007 at 3:05 下午

    我都覺得很開心,下次要去家攪亂檔先得…..快d搬屋啦!

  4. BloodKeith
    九月 28, 2007 at 5:23 下午

    好呀 , 不過要借你老公幫我搬屋先 ,

  1. No trackbacks yet.

發表迴響

