主頁 > 未分類 > 但願未來 , 不要回望

但願未來 , 不要回望

剛剛看了多個朋友的 Blog , 大家也把香港回歸祖國十年 , 作為人生的一個轉淚點。
但人還有很多的十年 , 有無人會向前看呢 ?
 
轉眼又十年了 , 記得十年前的我 , 當時還很年青 , 沒有多大的錯折感 , 想成名、發達 , 雖然而家都想。
 
十年裏由一個沒有錯折感的 " 年輕人 " , 變成現在的 " 老餅" ,
並不是每件事都一帆風順 , 97 金鎘風暴令小弟加入失業大軍 , 正在徬徨之際 ,
各行家向小弟招手加入其公司成為一員 , 點知只不過是做二、三線承包商  , 即是做又做死你 ,
人工等下先果隻 , ok 啦 , 頂住先 , 再做落去 , 好景不常 , 再來多個沙士 ,
當時已不是太好的零售業再坎低潮 , 試問沒有零售業支持的我這一行 , 如何謀生 ,
唔緊要 , 再繼續撑落去 , 餓我唔死、留番條命,第日我一定會賺返來 ……
 
終於到左今日這個十年 , 我有足夠自信同呢個世界講 , 這十年我沒有白過 ,
每一刻一秒我也在這個社會每一個層面上學習 , 遇錯折 , 成功再遇折 ,
每天也在坐過山車 , 每天也有挑戰 , 速使進步,
 
未來十年及更多十年 , 我都唔需要擔心 ,
我已經有充足的心理準備及經驗能夠逆景求生 ,
未來十年我要向祢挑戰。
分類:未分類
  1. RWU
    六月 27, 2007 at 4:18 上午

    Buddy! 大家咁話! 過去十年的確嘗盡成功失敗…創業…失業! 最差時 每日限自己用50蚊, 包括車費午飯, 沒有娛樂, 雜誌都冇買, 睇別人的, 唯有呆在家煲碟! 那有多餘錢買Servo呢? 但總算捱過! 得到及學到的比失去的多, 尤其是家人! 有個前輩講, 以你的經歷, 將來的成就肯定很高! 因為你地基打得深! 跌得低! 我自己想, 過去十年就是最差的十年, 以後的日子總會俾過去好!共免!

  2. BloodKeith
    六月 27, 2007 at 3:54 下午

    冇錯 , 呢位前輩講得好啱 , 所謂地基係讀書讀唔到的 , 在年輕時嚐過失敗 ,
    總好過在年老時才失敗 , 起碼仲有得追 , 尤其是過去也要在地盤工作 ,
    最能夠體會過中道理 , 因為一個地盤就等如一個社會的縮影 ,
    相信呢 d 就叫做社會經驗。

  1. No trackbacks yet.

發表迴響

