主頁 > 未分類 > 我真的受傷了

我真的受傷了

昨天晚上接到一個行家的工作 , 是安裝一台投影機的 , 想起安裝這牌子的機器 , 可說是歷史悠久了 , 因我十多年前入行公司就是代理這牌子的 , 當時投影界仍是三槍投影機雄覇市場 , LCD 投影還未普及 , 更沒有 DLP , SXRD 或 DILA 了 , 回想當時每次安裝一台投影機也要等齊人先裝得 , 7" 管系已經需要 2-3 人把投影機安上天花了 , 昨晚安裝 8" 管系的時候 , 其實是需要最小 4人在場的但因行家的工程已延誤多時 , 在沒有辨法之下便要由 3人去安裝一部重達 75kg 的巨型物體上天花 , 理論上是可行的 , 但因為工作現場環境惡劣 , 及做機架的人兄手工惡劣 , 導致機器上到一半位置時 " click " 住 , 最後更是半天吊 , 裝又唔得 , 落又 " click " 住 , 可憐在機頭最重部份的我承受了大量重量 , 好彩最後都可以除到部機出來 , 但我今日兩隻手同腰都有輕微痛楚 , 左手更加好似扭親 ,真係比燒架果條友仔累死 , 條友仔個架不知所謂 , 設計失敗 , 嚴重影響他人生命安全 , 呢 d 人做野求求其其 , 間直對自己的工作不負責任 , 不專業 , 真XYZ#*$%

另外好彩 , 人生有悲有喜 , 今天終於能夠依時趕上 Sanyo 的水着發佈會 , 以下是兩 model 在水中央的相片 ,

分類:未分類
  1. DimDim
    六月 15, 2007 at 4:41 下午

    我都明白一部機有幾重, 因為我都做過你的助手呀! 有事一定要去睇e生. 如果唔係手尾好長.
    因之前我都傷了肩膊而無理. 而家開始發病了. 連手腕都有時痛到屈唔到. 唔好話拿重嘢, 就連掌上壓都做唔到.現在都有治療緊. 現好點.
    希望新機令你有排忙啦! 等緊你請食飯!

  2. BloodKeith
    六月 15, 2007 at 5:33 下午

    ok la , 我尋晚幾驚自己對手咁就斷左 , 我最火就係燒吊架條友 , 做事不經大腦 ,
    一 d 都唔尊重自己的工作 , 最憎呢種人 , 真係想捉佢出來 xyz*&^%$ 佢一番 .

  1. No trackbacks yet.

發表迴響

