機械人工學 ???

昨天晚上跟一個賣電話的朋友說正在做機械人 ,
他給我的反應是 , 先是沉默 , 眼角一轉 , 之後再問我 : 做來做乜呀 ?
我給回他的反應是 : 無 … 玩下之麻 .
其實我係想話比佢知 , 機械人係一門很深的學問來的 , 因為係集合左
電腦 , 物理 , 電子 , 金工 , 設計 , 等多種因素而演化出來的工程學 ,
如果這一個工程學 , 欠缺了其中一樣因素亦唔會做得好 ,
唔通一般人睇機械人都無用 ? 喂喂你賣緊 D 電話都係由好多的機械臂
及機械生產線做出來架 , 剩係識做買賣有鬼用 , 增值下啦後生仔 …. 啍 …. 嬲完 ….
其待星期二的 Seminar , 到時有頭部睇了 …. 哈哈哈
  1. Pacess
    四月 21, 2007 at 1:33 下午

    當佢地見到你架機體時就會嚇一跳!
    仲會驚訝原來香港仲有人喜歡研究,而唔係流於一般吃喝玩樂、靠物質來炫耀自己的香港人~
    老友,加油呀!我都終於搞掂左塊板喇! ^_^)v

  2. BloodKeith
    四月 21, 2007 at 3:35 下午

    借用李克勤一句歌詞 , " 我撐得住 不准怨 我知我知我知 "
    見唔到你個名 , 呀蛇是嗎 ?

  1. No trackbacks yet.

發表迴響

