主頁 > 未分類 > 不幸的清明節

不幸的清明節

早兩天做 Program 的時侯,發現機械人時常發出不時的 " 鞋震 ",
雖然大概已明白大概的角度運行軌跡,但由於有這些 " 鞋震 " 的存在,
另本應可能已做好的 Program 不能如常運作,故此找出全個機械人做出來最差
的兩件零件重做 …. 但就在這時 " 大比 " 內則的 Servo 竟然冒出輕煙,再發出
燒礁的臭味,跟着 6 號 Servo 完全動不了,我的燒礁零件經驗話比我知 ….
呵呵呵 …. 6 號 Servo 玩完了,呢個一定唔係供電或我銲的底板問題 ….. 應是 Servo 本身問題,
因呢塊底板是做得最好的一塊,而且亦用了一個星期,如果要有事,理論上應連 1-5 號 Servo 都
一齊 " 粟一燒 " ,好在我處變不驚,兩手準備,因我仲有一大隻後備的 TowerPro 以備不時之需,
 
到今日將做好的新件裝上,再取出後備的 TowerPro 發覺唔着,心諗唔係咁黑仔呀,
於是我再發揮我的本能,將兩隻有問題的 Servo 結合,將後備的 Servo 裏面的線路換到燒礁 Servo 的線路,
OK 攪掂了,6 號 Servo 重新了,但當試左一陣之後,6 號 Servo 又再度冒出輕煙及發出

燒礁的臭味,今次真係玩完?
 
No…. 只不過燒左兩隻 Servo,我係唔會氣累的,取出勁有用的 S3003 装上,OK 無燒,
乜事都無,現在只要去買新的 Servo 又再可試 Program 了,而且換上新做的零件後發覺 " 鞋震 "
減小了很多,而果兩隻 Servo 燒的原因可能是出廠的時候已有問題,因燒的時候發覺 6 號 Servo
比其他 Servo 熱,應是 Servo 內的 Motor 問題了,
 
另請各位機械人伙伴留意金工、碳纖或其他零件的堅固性會否引起 " 鞋震 " 而影響整體運作。
分類:未分類
  1. Victor
    四月 6, 2007 at 7:19 上午

    Oh dear!!! It must be caused by the high-current (during stall) that burning out the control circuitry and motor, you can simply use the mechanical and gearset as spare parts, or replace the circuitry by a different one used in other servos.Good luck Keith.

  1. No trackbacks yet.

發表迴響

